2014. április 17., csütörtök

Ízelítő a 4.fejezetből

                                                                 Sziasztok!

Sajnos még nem vagyok kész a teljes fejezettel, és el se tudom mondani, hogy mennyire sajnálom, hogy ennyire sokat kell várnotok! El kezdtem egy kis novella szerűséghez, mely a 300 második részének egy kis fanfictionja, remélem majd tetszeni fog! 

Pusz, Lyl S.



4. fejezet  
Vergődve ébredtem fel egy kopott és koszos kórházi ágyban. A falak eredetileg fehérek voltak, de a kor szürkévé változtatta őket, mint minden mást is. A teremben, ahol voltam, legalább harminc ugyanolyan ágy volt. A kék ajtón, az a kis üveg ami volt, be volt törve. Az ablakokat hatalmas repedések tarkították, melyeken süvítve jött be a szél.

Rá kellett jönnöm, hogy vége a betervezett kémkedésnek. Egyedül vagyok ameddig az idióta nagybátyám be nem jelenti a testvéreinek, hogy vissza tért a halálból. Az apám valószínűleg rám se akar nézni, Klausról és Rebekáhról ne is beszéljünk. Életemben egyszer találkoztam az ősi hibriddel, akkor is legszívesebben megöltem volna. A szőke vámpírlánnyal, meg még nem is találkoztam.

Csodálatos ez az egész, komolyan mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése